Nuffnangs

Saturday, September 15, 2012

16 September 2012

Assalamualaikum
 
menjadi sejarah hari ni sbb hari ni adalah hari Malaysia dan juga hari terakhir di bulan Syawal.
 
Nampaknya banyak pihak yang mengambil kesempatan hari ni dengan mengadakan rumah terbuka (open house) dengan tema Aidilfitri Hari Malaysia. Gempak juga kan. Memang boleh jadi memori yang indah tahun ni. Rasanya hari ni di Kluang ada beberapa open house yang besar kalo tak salah. Pegawai daerah dan juga TPM rasanya ada buat open house hari ni. Kat dataran Tasik Kluang pun ada makan-makan hari ni.  So sesiapa yang ada kesempatan pergilah kerana anda semua dijemput hadir.
 
Aku hari ni nak berehat je kat rumah. Malas nak gerak ke mana-mana. Tengok tv makan dan tidur lagi best.
 
Korang tau ke pengertian Hari Malaysia ni. Kalo x tau tu google lah ye. Aku nak terangkan kat sini pun rasanya macam x sesuai. Lagi baik korang cari sendiri k.
 
So aku chow dulu...selamat Hari Malaysia dan hari terakhir Syawal semoga korang bergembira dan dapat rehat yang sempurna hari ni. Hari ni aku dapat senyum sampai petang sbb Manchester United menang bergaya malam tadi. Wigan jadi mangsa malam tadi dibelasah 4-0. Walaupun RVP tak main sepenuh masa dan Man U mempertaruhkan skuad yg berbeza, jelas Wigan bukanlah lawan yang seimbang. Anyway hard luck kepada fan Wigan, ada ke kat Mesia ni. Kalo adalah..hehehe
 
Senyum...tak perlu kata apa2.
 
Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE