Nuffnangs

Wednesday, March 9, 2011

Harimau Muda A vs Pakistan

9/3/2011

Lahore, Pakistan

Pusingan ke2 perlawanan antara Malaysia dan Pakistan bagi melayakkan ke pusingan ke 2 kelayakan Olimpik akan berlangsung malam ini jam 11 malam waktu Malaysia.

Skuad bimbingan Ong Kim Swee ini bertandang ke sana dengan bekalan 2 gol yang mana jelas masih belum cukup selamat walaupun pada hakikatnya atau dengan kata lain di atas kertas, Malaysia tidak akan menghadapi sebarang masalah menewaskan Pakistan.

Masalah yang agak serius di Lahore adalah isu keselamatan pemain yang jelas mendatangkan sedikit kebimbangan kepada pengurus pasukan di mana Stadium Punjab (dengan kapasiti 10 ribu penonton) yang menjadi lokasi perlawanan merupakan lokasi berlakunya tragedi berdarah yang mencederakan beberapa pemain kriket Sri Lanka dan meragut beberapa nyawa anggota keseleamatan, akibat serangan militan pada bulan Mac 2009.

Sebagai peminat  bolasepak tanahair, marilah kita berdoa akan kejayaan pasukan kita dan memohon kepada Allah sw supaya kesemuanya dilindungi daripada sebarang ancaman yang tidak diingini.

Thursday, March 3, 2011

Blog Dah Macam Hantu Kak Limah ghopernya...cer citer cer citer

Assalamualaikum,

cer citer...cer citer..begini ceritanya....sebenarnya dah lama benor rasenye x update blog aku ni...bak kata org mmg berhabuk dah blog ni...lalang pun dah tumbuh...

Bukannye ape...dalam 2-3 minggu, malas bebenor rasenye teman ni....keje mmgle banyak...sibuk gak le...lagipun teman tgh nyiapkan novel terbaru teman (baru je nak siapkan satu)...tajuk belum ada lagi...penin rasenye nak wat ending dia.

Apa-apapun insyaAllah, dengan kekuatan sedia ada, akan siaple novel teman...kalo tak dan, tumpo teman gamaknye....

Korang tunggu jelah kemunculan hantu kak limah....eh bukan novel teman tu...jumpa lagi....

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE