Nuffnangs

Thursday, March 3, 2011

Blog Dah Macam Hantu Kak Limah ghopernya...cer citer cer citer

Assalamualaikum,

cer citer...cer citer..begini ceritanya....sebenarnya dah lama benor rasenye x update blog aku ni...bak kata org mmg berhabuk dah blog ni...lalang pun dah tumbuh...

Bukannye ape...dalam 2-3 minggu, malas bebenor rasenye teman ni....keje mmgle banyak...sibuk gak le...lagipun teman tgh nyiapkan novel terbaru teman (baru je nak siapkan satu)...tajuk belum ada lagi...penin rasenye nak wat ending dia.

Apa-apapun insyaAllah, dengan kekuatan sedia ada, akan siaple novel teman...kalo tak dan, tumpo teman gamaknye....

Korang tunggu jelah kemunculan hantu kak limah....eh bukan novel teman tu...jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE