Nuffnangs

Monday, August 13, 2012

VOLVO XC60

Korang pernah tengok citer Korea Love You Thousand Times..wifey lah yang ajar tengok citer tu. tapi selalu miss mlm Isnin, Selasa dan Rabu sbb hntr anak pg tuisyen. Channel 393 Astro selalu ada ulangan hari Ahad secara marathon utk siri Hari Isnin hingga Khamis. So mmg jarang2 miss lah.

Sbb apa tajuk aku kete Volvo. Dalam citer ni kete pelakon2 mereka semua volvo. kalo x salah akulah. Aku rasa ni semua kete sponsorship. Yg paling aku minat nilah jenis SUV yang Kang Ho guna. Mmg smart lah. SUV Volvo ni ada beberapa siri. XC60, 70 dan 90. Tapi paling aku minat adalah XC60 ni. X besar sangat dan cantik serta nampak gagah.


 Gold colour-sama spt yg diguna oleh Kang Ho

Warna merah pun ok gak. Cer tgk kat bawah ni.

Nampak garang kan...

tapi paling aku suka sbb interior dia memang cun bro...bila aku tengok Kang Ho drive, mmg rasa membuak-buak nak beli jer. Tp apakan daya kewangan x mengizinkan.

 seat kulit yang cantik dan mengujakan


 
 Ruang yang kemas dan nampak elegan


Nampaknya aku kena berusaha lebih keras ni, memang teringin nak pakai keta ni. Manalah tau kan. Rezeki tu Allah yang tentukan.  Specs aku  tak turunkan kat sini. Sorry  yer.

Anyway apa kereta idaman korang eh...nak tau gak.


No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE