Nuffnangs

Monday, August 13, 2012

Robin Van Persie and Old Trafford

Berita hangat nih...Robin Van Persie dikatakan sahih ke Manchester United untuk season 2012/13.


Robin Van Persie

Pergh, nampaknya akan terancamlah seteru2 Man U kali ni. Dengan  kehadiran RVP, Welbeck yang berada di kemuncak prestasi, Chicarito yang telah pulih, Man U berada dilandasan terbaeeek  untuk mengungguli BPL kali ni. Pada aku biar Rooney main di posisi attacking midfielder kerana dia mempunyai keupayaan mengawal bola dan mengumpan yang baik.


Akan menjadi member kamceng



Pasti  Man City ternganga atau dengan kata kasarnya melopong gara2 gagal untuk membawa RVP ke gelanggang mereka walaupun mempunyai keupayaan dari segi kewangan. hahaha....kelakar siot. eh tak baiklah ketawakan orang. Anyway hardluck bg Man City dan team lain yang berhajat kat RVP nih.

Rasanya the Gunners lagilah terasa akan kehilangan RVP sebab ikut statistik season lepas majoriti jaringan dibuat oleh RVP sebanyak 30 gol. Kita tengok jelah masa mereka lawan Malaysia dan Kitchee. Mereka tiada striker yang baik, yang opportunis macam RVP. Anyway, untuk the Gunners gud luck k.

Kepada fan Man U, please don't put the whole burden to RVP if he doesn't perform well. Football is a teamwork game. Support and be supported. Chewah, cakap orang putih lak.

So kepada Robin Van Persie,  to the best and be the legend in Man U squad. The whole Man U fan will always support you.

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE