Nuffnangs

Friday, August 24, 2012

The Arrivals

Salam 6  Syawal...
 
Diam tak diam dah 6 hari kita beraya. Jap benar rasanya. Baru jer nak bercuti dah nak masuk keje. Frankly speaking, aku dah masuk keje hari ni. Habiskan keje yang tertunggak, lagipun aku ni kuli jer. Boss2 bolehlah cuti lamer2 kan.
 
Semalam dapat lepaking dengan member sekolah sebelah malam. Banyak gak yang diborakkan. almaklumlah dah lama x jumpa. Yang sorang tu memang kaki barang2 terpakai, dan suka repair barang2. So banyaklah benda yang dia ceritakan. Ada sekali tu dia kata, dia beli jam terpakai RM10 jer. Cek punya cek, jam tu dikira original sebab ada delima kat mesin dia. Dia kata sebelum dia beli memang dia akan pastikan jam tu berfungsi dengan mendengar bunyi mesin. Yang rosaknya jam tu cuma takde cermin. So sorang member dapat tau terus tangkap. Member jual RM50 jer. Betulkan cermin, kedai jam siap tanya mana dia dapat jam tu. Dia kata kalo second ni senang2 jer boleh RM4-5 ratus. Pergh mmg berbaloi.
 
member sorang ni mmg kaki cerita. Dia tanya kitaorg, pernah tak tengok siri The Arrivals kat youtube. Korang pernah dengar tak? Kalo korang tak tau, siri ni sebenarnya satu dokumentari yang memaparkan kisah perjalanan Antichrist (Dajjal) dari mula hingga sekarang serta agenda mereka. Termasuklah freemasonary dan adakah kita secara diam2 menyokong mereka. Ok korang boleh tengok di sini. Yang aku bagi ni dah siri ke 9. Korang boleh lihat dari 1st episod.  Dan selepas itu korang buatlah keputusan sendiri.
 
Kita ni hanya menyampaikan, semoga korang semua sedar tentang agenda tersembunyi dan telah bermula sejak dulu lagi. Sesungguhnya Syaitan itu adalah musuh kamu yang paling nyata. Wallahualam...

2 comments:

  1. dah tengok.. mmg menggerunkan.. checkerboard pun ada maksud.. salam singgah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah sbb dah tgk...tolong sampaikan pada kawan2...kita dah diperingkat akhir zaman atau peringkat ketiga fasa di mana 1 hari seperti seminggu...wang dh semakin kurang berharga dan kita menggunakan wang elektronik...semuanya online.

      Delete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE