Nuffnangs

Sunday, August 5, 2012

Sakit Belakang

Salam Isnin

Ntah kenapa tetiba jer semalam aku mengalami sakit belakang atau pinggang yg begitu kuat, hinggakan bila aku duduk nak bangun balik, sakit sangat. Seingat aku, tak de pulak aku angkat benda2 berat sebelum. Cumanya aku ada mengemas bilik anak aku. X delah pulak mengangkat barang tapi menolak almari dan katil adalah.


Google punya google aku dpt satu blog yang memberikan petua2 berkenaan dengan sakit2 yang kita hadapi. Cuba korang klik sini.

Aku belum cuba lagi. InsyaAllah balik ni aku akan sapu minyak angin. Wife aku selalu sakit pinggang dan dia selalu sapu balsam cap harimau tu. Kesian aku tgk masa dia sakit. Sekarang aku dah kena baru aku tau betapa sakitnya.

Anyway, hari ni tetap pergi keje walaupun dlm keadaan menahan sakit. Keje tetap keje.
So harap2 sakit ni hilang petang nanti. Ya Allah, sembuhkan penyakit yang ada di dalam tubuhku ini. Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE