Nuffnangs

Friday, August 3, 2012

Jubah dan Baju Kurung

Petang2 mcm ni, sejuk lak tu, mari panaskan jari. Hehehe...

Tadi tengahari sebab buat a small shopping. Belikan jubah untuk anak2 perempuan aku. Tanya nak beli baju kurung ke atau jubah, mereka pilih jubah, so ikutkan ajelah. Tahun ni malas nak tempah2 coz anak2 aku ni sedang proses tumbesaran yang cepat, kejap je dah boleh pakai. X sampai 2 bulan dah tak muat.


Cawangan Peace Persiaran Dato Hj Ismail Hassan, Kluang

Dapatlah jubah sorang sepasang utk dipakai dipagi raya nanti. Baju raya yang lain dah siap aku belikan awal2 lagi. La ni tinggal nak belikan untuk si kecik, sang kembar yang x ikut tadi. InsyaAllah malam ni nak settlekan. Malas nak fikirkan lama2. Ponin den dibuek yo.

Aku teringin nak beli baju pakistan atau kurta. Jenis macam baju melayu yang agak labuh sedikit sampai ke lutut tu. Tengoklah malam ni kalo ada aku sambar je. Malas nak buat baju melayu lagi sebab tahun2 sudah, pakai hanya dipagi raya je. Tu pun setengah hari dah buka. Panas seh. 

Ok lah. Nak siapkan keje sikit, lepas tu nak balik. See ya all later.

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE