Nuffnangs

Thursday, July 19, 2012

Kelantan vs QPR

Wow...

                               




                              vs


Memang menarik...juara liga perdana Malaysia akan menentang team QPR dr BPL.

Aku dengar the red warriors berazam membenam QPR dan mencatat sejarah dalam rekod bolasepak Malaysia, team negeri membenam kelab ternama Inggeris...huhuhu...mmg aku bangga siot dengan mereka ni sbb ada keazaman sebegini. Selalunya, bila lawan team kuat, biasalah kita akan cakap, "kita akan cuba yang terbaik" "perlawanan ni sebagai pendedahan pemain", "kalo kita kalah pun tak apa, team lawan memang kuat",""seri pun jadilah dan boleh dibanggakan".

Ok untuk sesiapa yang nak menonton secara live, boleh lah ke Stadium Shah Alam malam ini dan dijangkakan perlawanan akan diimulakan agak lewat iaitu pada pukul 9.45 malam. Solat terawih dulu kot. InsyaAllah sempat tu dlm 8 rakaat. Peminat2 pun bolehlah ambil kesempatan utk solat terawih dulu. Yang dulu kita dulukan...besar pahalanya tu.

Jom...ke Stadium


Sessi warming up akan dimulakan seawal jam 8 mlm  dan kalo korang nak tengok Park Ji Sung main malam ni jangan lupa untuk ke Stadium Shah Alam. Aku masih x boleh nak padamkan memori aku ttg Park Ji Sung masa main dengan Man U. Lama seh dia main kat sana dan prestasi dia pun agak baik masa tu. tapi x taulah dengan team nih. Jelas Park akan menjadi musuh Man U dan aku lepas ni...hahaha. Anyway gud luck utk pasukan Kelantan.

Gomo kelate gomo...jangan kena gomo dah le...!!!!

Nota kaki : Update - difahamkan ada siaran langsung di Astro Arena Channel 801 bermula jam 9.30 mlm ini. Harap2 tiada pembatalan di saat2 akhir. 

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE