Nuffnangs

Monday, April 4, 2011

Video Seks Dikenalpasti Tulen...??????

Assalam...

Macam pisang goreng panas, sekejap saja klip pendek video seks yang dikatakan melibatkan pimpinan tertinggi PKR tersebar dengan meluasnya...semua orang ingin melihatnya, tak kira tua, muda, baik lelaki atau perempuan, sakit atau sihat...semuanya berebut-rebut dan akhir sekali dicadangkan ditpertontonkan pula di Parlimen...apa nak jadi le politik kat Malaysia ni...ada ka patut?

Ingat tak lagi dengan video seks Chua Soi Lek, apa jadik dengan penayangannya di khalayak ramai...sesiapa yang didapati menyimpan atau menayangkan video ini boleh ditangkap...yg menjadi satu kesalahan yang amat berat, dan ketika itu, sesiapa sahaja yang memiliki vcd video itu dikehendaki menyerahkannya kepada pihak berkuasa.

Diskriminasi jenis apa ni? Sekejap kata tak boleh, sekejap kata boleh...tapi apa yang aku nak katakan di sini adalah, kalaulah klip video ceramah agama boleh laku macam ni, alhamdulillah tapi yang ni lain, dah le kita berdosa melihat keaiban orang, silap-silap melakukan fitnah lah pulak. Bertaubat nasuha le sebelum terlambat.

Korang nak ke tengok video seks tu....hehehe aku tak de simpan. tapi kalo korang nak berkongsi dosa-dosa tu, korang carilah sendiri ok...tapi aku nasihatkan tak payahlah korang susah2 cari kan...aku nak ingatkan kepada semua sahabat saudara semuslim dan kepada diri aku sendiri, setiap perbuatan yang maksiat yang kita lakukan pasti  akan mendapat balasan daripada Allah sw. Wallahualam.....

1 comment:

  1. tulah.. sy pOn x fhm.. de ke ptut nk pertOntOnkn kt parlimen.. ni dh msuk kt yOutube dh.. ridiculOus lar.. xde faedah lgsung.. tmbh dOsa adelah.. berite pOn asyik kuar hal ni, bOsan2..

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE