Nuffnangs

Monday, November 1, 2010

Perlawanan Hujung Minggu Ni....

Salam semua,



mesti korang pelik kan knp aku letak tajuk kat tu, mcm tu aje...mesti korang tertanya-tanya kan. Perlawanan apa plak hujung minggu...? Bagi peminta BPL atau EPL amnya dan peminat fanatik MU khususnya, pasti korang tau yang satu derby lagi akan berlaku kali ni antara Man U vs Man City.



 -foto Chicharito-


Ada peminat Arsenal atau Arsengal yg mmg tak tahan dengan kemenangan yang diperolehi MU hari tu menentang Spurs, sudah membuat telahan bahawa Tevez akan bergelek kali ni, tapi pada aku, melihat kepada aspek moraliti dan keyakinan pemain, Man U mempunyai sebab untuk bergembira dihujung mg ni. Kenapa? Sebab dengan 3 kemenangan berturut-turut yang diperolehi United sudah pastinya meningkatkan konfiden pemain, Chicharito (foto) atau Little Pea pastinya akan berusaha lebih lagi untuk memenangi hati Sir Alex demi mengekalkan posisi beliau sebagai penyerang utama Man U. Kemungkinana besar, Rooney akan bermain, semangat pemain itu pastinya bergelora setelah sekian lama disisihkan dibangku simpanan, dan dengan peningkatan jumlah bayaran gaji sebanyak 250,000.00 paun sterling seminggu, siapa yang x nak main kat Man U.




Bagi Man City pula, selepas 2 kekalahan berturut-turut dengan margin yang agak besar, maka rasanya Tevez xkan dapat bergelek dengan mudah hujung minggu ni. Pastinya moral pemain Man City sudah amat menurun ketika ini, lainlah kalau Mancini memberikan apa-apa tonik untuk meningkatkan moral pemainnya itu.

Apa-apapun, Man United dengan prestasi baik Nani, Berbatov, Fletcher, Vidic, Van Der Sarr pasti tidak mahu tercicir mata lagi kali ini. 

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE