Nuffnangs

Thursday, July 1, 2010

MANTRA : BUAH TANGAN TERBARU METROWEALTH

 MANTRA

Pernah dgr ttg filem ni? X pernah...mmg le sbb filem ni belum masuk panggung lg...15hb Julai nnti baru menerjah panggung.

Korang nak tau tak...filem ni berdasarkan kisah benar pengamal ilmu hitam kat Malaysia...kira pengamal ilmu sihir ler...mcm citer Penangkal ilmu teloh dr Indonesia tu...tapi aku tak tau setakat mana persamaannya...tapi moralnya...sesiapa yang bersekutu dgn syaitan pasti akan hancur..

Filem ni baru jer menjalani sesi pratonton berapa hari lepas di Cathay Cineleisure The Curve Damansara dan wartawan memberikan maklum balas positif...dimaklumkan sebanyak 15% babak lakonan di jayakan di Penjara Pudu manakala selebihnya dibuat di sebuah kampung di Lenggong, Perak.

Kata orang kalo buat citer seram ni pasti ada perkara seram yang berlaku kan...begitu juga dgn filem ni...banyak perkara aneh berlaku di Penjara Pudu dan juga sebuah rumah kosong purba (purba ker...katanya rumah tu didiami oleh seorang pendekar 500 tahun dahulu...pergh lama tu..mmg purba)..kat lokasi2 niler...crew filem dan pelakon2 berhadapan dgn perkara2 aneh katanya...salah satunya kat Penjara Pudu..misalnya...utk mengelakkan drp berlakunya kejadian2 yg tidak diingini, ayat2 suci al quran telah ditulis didinding sebuah sel...tp yang anehnya...ayat2 tersebut hilang keesokkan harinya...mmg pelik! Tp mereka semua ni dah bersedia utk menghadapi semua kemungkinan dgn pendinding yang dibekalkan serta kehadiran seorang ustaz utk memantau segala pergerakan...

Bak kata Pengarahnya, Azhari Zain...filem ini akan membuatkan semua penonton tidak senang duduk, jantung berdegup kencang, sesak nafas dan dianggap lebih mendebarkan daripada  filem Santau...Ikutile trailer dia ni...MANTRA!

JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI MISTERI!!!!

2 comments:

  1. promosi kurang la..walaupun tak kluar panggung lgi..patutnya promosi dah rancak.takkan nak tggu kluar pggung baru org nak tahu pasal cerita ni?


    tengok trailer citer ni kat panggung hari tu..macam mendebarkan..

    ReplyDelete
  2. mmg kurang sangat...aku pun tak tau apa strategi diaorg nih...nampak mcm best jer filem ni kan...

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE