Nuffnangs

Friday, June 4, 2010

Salam pg sabtu... Pagi tadi aku bangun dlm pkl 6.30pg....ntah knp lewat ckit aku bangun hari ni. Plan hari ni adalah just duduk rumah, basuh keta dan juga porchnya sekali. Lepas solat subuh...aku terus jenguk mesin basuh...apa lgi basuhle, Bukan aku tp washing machine tu...hehehe. Lepas menyapu (terpaksa sbb vacuum cleaner dah jammed), wife dah ready dgn breakfast..apa lgi mentekedarah le aku. Dah isi penuh tangki... bermulalah misi aku untuk mmebersihkan bahagian luar rumah yg x brp luas tu. Mula dengan bhg belakang terus ke bahagian depan. MasyaAllah...burung drp mana laks yg menjadikan grill rumah aku sbg tandas dia ni. Tak patut betullah...marang perapu kepunden punya hewan. Banyak laks tu...hadoiii! Dah bersih najis-najis tu, aku pun basuh le keta-keta (2 je) aku dan wife aku. Kotor sungguh. Dah selamat cuci, baru nampak berseri, berkilat, memancar-mancar warnanya. Siap basuh 2 keta tu, aku pun cucilah porch keta tu. Penat jugak kan kalo buat keje sekali sekala ni. Keluar juga peluh di pagi Sabtu yg tenang ni. Alhamdulillah...siap keje aku. Barulah boleh memblogging...hehehe. Jumpa lagi. Kulaan Berpandir.......................!

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE