Nuffnangs

Monday, June 7, 2010

Petua Utk Anak Yang Kencing Malam

Salam semua... aku baru jer balik dr Batu Pahat...ada kes kat sana...biasalah keje aku mmg hari2 outstation. Nasib baik kes x jalan... On the way balik tadi wife call...tilam anak ada dijemur kat luar rumah, mintak tolong angkat sbb hari nak hujan...faham2 jelah kalo dijemur tu mestilah basah...ngompol kata org Jawa...anak aku yg kecik umur 2 thn lbh...masih pakai diapers tp masalahnya selalu jer lepas. Korang bayangkanlah, sebelum tidur dah 3 botol susu dia hisap, masa tidur mau dlm 3 botol lg...pakai Huggies pun lepas gak. Korang ada petua x mcmana nak elak anak dr kencing malam sbb aku dah mula ajar dia supaya x pakai diapers lg...kalo mcm ni x pakai diapers menjawablah aku hari-hari. Kalo korang ada petua jgnle segan2 bg kat aku kan...tolong menolong kan amalan murni. Itu sajalah utk kali ni...saje jer borak2 kosong.

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE