Nuffnangs

Monday, June 7, 2010

Hijab Buah Tangan Terbaru Pierre Andre

Salam Hijab semua.... Jgn takut...itu cuma gimmick jer. Bukan apa aku teringat pada April 2010 lepas, ada sekumpulan crew filem dtg ke kg aku kat Kluang ni. Selidik punya selidik, ngopernye crew filem terbaru Pierre Andre berjodol Hijab...filem seram wa cakap lu. Sebelum tu aku terjumpa diaorg ni kat Jalan Station Kluang, tgh shooting jugak tp masa tu aku just ignore, tp dptlah snap 1 foto utk tatapan kat sini. Cerita Hijab nih agak unik...kenapa aku cakap unik kerana cara shooting camera dia lain dr yg lain. Dia jenis kamera yg mengikut pergerakan kita..mcm kita yg berada kat situ...yelah mcm kita yg mengalami semuanya...huh....mmg seram. Lbh kurang 17 & 18 hb Mei lepas, mereka dtg lagi ke Kg aku sambung shooting lg. Kali ni diaorg kata mereka nak shooting babak hantu terbang....dgr je mcm tu...bulu roma aku dah meremang...tp mmg sesuai rumah yg mereka ambil utk shooting...ada pokok2 besar. Adalah snap 1-2 foto tp x nampak apa...masa tu mereka belum start lg. Aku dgr citer, masa mereka shoot babak kat berek Polis yg lama kat Kluang ni, 2 org hantu lakonan menjadi 3 hantu....mcmana jadik mcm tu, aku x tau...tp yg pasti mmg ada penampakan sosok hantu yg lain...kira entiti lain ler. Pierre pun dikatakan ada dirasuk penunggu kat situ...tp mereka semua dah siap utk menghadapi semua tu...hehehe kata nak shoot filem hantu...mesti siap siaga mengatasi apa jua cabarannya kan. Apa2 pun aku nak ucapkan tahniah kpd Pierre dan crewnya sbb berjaya menghabiskan shooting filem tu dgn jayanya....x sabar rasanya nak tgk bagaimana hasil filem yg lbh kurang 60% dishoot di Kg aku.... Wassalam.....

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE