Nuffnangs

Saturday, June 12, 2010

Korea Menang....Wuish!!!!

salam... Match ni aku x tgk...tp masa aku tgk highlight tadi...dptlah tgk Park Ji Sung score gol kedua Korea...Macam x percaya...Korea 2 Greece 0... Korang tgklah sendiri...lepas ni pasukan eropah atau mana2 pasukan2 lain kat dunia x ble nak pandang rendah kat pasukan asia...hehehe...bangga gak aku tp masih terkilan sbb itu bukan pasukan kita...kalo lah Malaysia yg menang...huish mesti hari Isnin ni kita dpt cuti kan... Apa2 pun aku nak congrats team Korea...harap diaorg terus dgn kejayaan di WC kali ni mcm diaorg buat masa WC 2002...
Jumpa lagi...akju nak tgk Argentina main laks...

2 comments:

  1. betul tu Nina...apa2 pun kita doakan le supaya Mesia dpt masuk WC...

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE