Nuffnangs

Monday, June 21, 2010

Boleh Ke Perancis Menang Malam Ni?

Salam semua.... malam ni team faveret aku Perancis akan menentang South Africa utk perlawanan terakhir mereka dalam kumpulan A...tapi aku masih ragu akan kemampuan Perancis kali ini...lebih2 lagi dgn masalah yg timbul di dalam team Perancis kali ini.
Nicolas Anelka ni dikatakan telah memeluk Islam?
Semalam aku dikejutkan dgn penghantaran pulang Nicolas Anelka atas alasan disiplin dan tidak sebulu dengan jurulatih...tapi aku rasa mmg Raymond Domenech ni ada masalah lah sikit...mengikut kepada komen rakan Anelka di dalam skuad Chelsea, Anelka ni seorang yg baik, tidak suka bertelagah apatah lagi menimbulkan masalah..mesti ada apa2 yg tak kena dengan Domenech ni...aku dah cakap...tukar saja dia dgn jurulatih lain tp pengurusan tak mau...ntah apa ayat yg dia guna utk mengayat pihak management agaknya....cis buang karen ajelah...aku tak faham ler dgn FFF nih...!
Semalam ada juga berita mengenai sebilangan pemain Perancis tidak mau turun berlatih kerana memprotes pihak pengurusan menghantar pulang Anelka namun hari ni ada berita gembira yg mengatakan bahawa mereka telah bersedia utk menentang South Africa... Les Blues...anda masih boleh...sekiranya menang malam ini maka Perancis akan mendapat 4 mata manakala Mexico yg akan bertemu Uruguay pula, masing2 juga mengharapkan kemenangan kerana kalo mereka seri dan Perancis pula menang maka perbezaan gol akan menjadi penentuan siapa yg akan layak ke pusingan kedua.... Di atas kertas, Perancis dilihat agak tertekan tetapi apa2 pun boleh berlaku...nntikan aksi mereka di channel 805 Astro pada pukul 10 malam.... France...Bonjour....La Cagna Coupe Du Monde!!!!!!

2 comments:

  1. x bole masuk last 16 nya france. btw, anelka memang muslim.


    My latest entry : Spongebob Dah Tak Lagi Comel

    ReplyDelete
  2. Dgr Ribery juga telah memeluk Islam...betul ker?

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE