Nuffnangs

Wednesday, June 2, 2010

10 Jun 2010

Ada apa dgn 10 Jun 2010? Korang mesti x tau nye sbb itu adalah besday wife aku yg ke ..... Saja je aku masukkan kat sini sbb aku tgh buntu ni nak bg hadiah apa. Ingat nak mintak pendapat korang. Boleh kan. Kalo x ble x pelah. Ini adalah kali ke 10 kami akan celebrate bersama-sama as husband and wife, so aku nak tau le apa yg sgt2 sesuai bg dia kali ni. Kalo korang ada apa2 komen atau cadangan, jgnle segan2 bagi kat aku k. Aku akan appreciate apa2 pun cadangan yg korang nak bg. Anyway, tq kerana sudi membaca dan beri cadangan. see u soon!

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE