Nuffnangs

Monday, September 24, 2012

Hijrah

Assalamualaikum

Penghijrahan akan berlaku lagi. Setelah lbh kurang setahun lbh aku di sini, sudah tiba masanya aku berhijrah dan mencari rezeki di tmpt lain. Kali ini adalah lebih "certain" dan aku percaya inilah yg tempat yg Allah sw telah tentukan untuk aku.
 
Aku percaya bahawa selagi pintu rezeki tidak ditutup, selagi itulah insyaAllah aku boleh survive. Tapi kali ini adalah lbh mencabar kerana ada target yg telah ditetapkan. Ada probationary period dan kali ini aku harus lbh fokus dan lbh bekerja keras. Paling utama, aku harus lebih bersedia untuk berkorban demi keluarga tercinta. Main aim adalah untuk bersedia untuk berjuang sendirian setelah target tercapai.
 
Doakan semoga dipermudahkan segala kerja dan urusan dan dilimpahkan dengan rezeki yang murah. Semoga aku lbh bahagia ditmpt yg serba baru itu.
 
wassalam...

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE