Nuffnangs

Wednesday, September 12, 2012

Bola oh Bola

Assalamualaikum
 
Aku teringat yang dulu aku ada post tentang World Cup 2010. Ada yang sanggup x tidor kerana bola. Yelah mana taknya perlawanan semuanya dalam pkl 3-4 pagi. Pilihan antara tidur dan bola adalah pilihan kita sendiri. Sendiri buat sendiri tanggung. Jiwa bola mana boleh disamakan dengan jiwa yang lain. Betul tak?
 
Kenapa aku bangkitkan  perkara ni sbb sekrang ni dah mula balik qualifiying match untuk WC 2014 dan kebanyakan perlawanan berlangsung pada awal pagi terutamanya zon eropah. Friendly match pun sana sini ada. Kalo zon asia tu bolehlah layan malam2. Anyway, aku terasa spt aku dah brp minat tgk bola lately. Maksud aku jiwa ni dah x seprti dulu. Skrg ni kena pilih match betul2. Kalo best baru tgk. Yang aku minat skrg kalo Malaysia  lawan. Macam malam tadi. Frust jugalah sbb kalah. Banyak  sgt experimen. Cubalah stick dgn satu je dulu. Mcm lwn Arsenal tempohari. Baru best. Tapi aku rasalah, King G nak rahsiakan sesuatu drp Vietnam. Yelah takkanlah nak reveal semuanya kan. X lama lagi nak lawan dalam Piala Suzuki AFF. Semestinya King G ada perancangan dia sendiri.
 
Excelly aku malas nak citer pasal bola hari ni, tapi dah x de modal. Korang bacalah aje ye.
 
Oklah kita tunggu perlawanan timbal balik Malaysia vs Vietnam kat Vietnam pula lepas ni. Pada pandangan aku, Malaysia akan kalah juga. Korang tengok jelah nnti. Tapi Harimau Malaya akan mengaum masa pertandingan nnti dan mempertahankan Piala buat kesekian kalinya. Wah...konfidennya.

Go go harimau malaya....aummmmm!





 

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE