Nuffnangs

Monday, July 16, 2012

Youtube An Error Occurred. Please Try Again Later

Korang tau tak apa masalah kat atas tu. Tetiba jer hari ni aku nak cuba buka youtube, tapi video x boleh playback. Perkataan kat atas tulah yang keluar. Chit...hampes betullah.

Aku cuba gak tengok kat google cara nak atasi masalah ni tapi beberapa attempts yang aku buat semuanya gagal. Aku teringat pagi tadi, flash player ada diupdate, ada yang cakap ni le puncanya. Aku dah cuba buang tapi masalah nya tetap x berubah. Ada plak cakap kena download atau install "windows repair tools" untuk scan dan fix semuanya yang mana mungkin ada data yang menyebabkan laptop atau komputer sistem tak stabil.

So macam mana ye...ingat nak buka forum minta pendapat lah. Kalo lah ada sesape kat sini yang tau tentang masalah ni bolehlah kongsikan bersama. Dapat gak pahala berkongsi ilmu kan.

Adoyai...

atau adakah disebabkan mozilla firefox atau yang sewaktu dengannya yang buat problem nih. Pening kepalo den memikirkannya. baru nak layan sudah cukup sudah (Nirwana Band), nampaknya kena tunggu lifesaver ntah dari mana lah agaknya baru boleh layan video.

Oklah wa nak chow dulu...kalo ada sesape boleh tolong, turunkanlah ilmu anda itu di sini...tq in advance.



No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE