Nuffnangs

Wednesday, July 18, 2012

Number One For Me

Memang awesome le lagu ni kan.  Rasa nak menangis pun ada. yelah memang betulpun kita jenis nakal sejak zaman kanak2 lagi. Ibulah yang selalu marahkan kita tapi kasih sayang ibu itu tidak pernah pudar terhadap kita. Kita ni je yg terkadang lupa dan tak tau nak balas jasa ibu dna ayah.

Sekarang bila dah ada anak, baru terasa mcm mana susahnya jaga anak2 yang nakal macam kita ni kan. Syahdu je rasa bila dengar lagu. Aku cuma berdoa agar ibu sentiasa gembira dan berbahagia hingga  ke akhir hayat walaupun aku sedar aku bukanlah anak ibu yang terbaik. Semoga ibu senyum selalu dan diberikan kesihatan yang terbaik.

Sempena nak masuk bulan Ramadhan aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada ibu dan ayah. Semoga kita semua diberikan kekuatan dan kesihatan yang baik untuk mempertingkatkan amal ibadat kita sepanjang bulan yang mulia itu.

Ibu, you're number one for me...



No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE