Nuffnangs

Friday, July 13, 2012

Jersi Terbaru Team Harimau Malaya 2012/13

Terbaik!!!!

3 hari lepas supplier aku bagitau yang jersi Malaysia (harimau malaya) home dan away telah dilancarkan secara tidak rasmi...memang cun wooo! So tanpa berlengah aku telah order stok (terhad) untuk pengenalan. So hari ni bekalan dah sampai dan aku boleh katakan yang kualiti yang aku dapat ni adalah bergred "triple A" dan keluaran dari Thailand bukannya China.


Kita boleh nampak logo FAM dan jalur gemilang diletakkan dibahagian kiri jc dan aku difahamkan yang ini merupakan syarat yang dikenakan oleh FIFA untuk setiap jersi negara yang mana Logo persatuan tidak boleh diletakkan tanpa adanya bendera negara diletakkan sekali.


Kalo korang rajin cubalah google teaser PES 2012/13 yang mana jersi ini telah digunakan oleh team Harimau Malaya...memang best siot...pandai betullah diaorang tu...


Kualiti yang aku dapat ni memang baik dgn jahitan yang agak kemas, logo FAM dan jalur gemilang disusun dengan teratur.

Kat bawah ni pulak adalah jersi Home warna kuning.



Difahamkan jersi2 ini akan digunakan semasa Piala AFF 2012 yang akan berlangsung bulan November ini.

Ada size S, M dan XL...Harga pengenalan RM50 siap pos (semenanjung jer ok) kalo Sabah dan Sarawak sila tambah RM8.

Kalo ada sesiapa berminat bolehlah hubungi aku kat no hotline ni 0177096164 (Anuar) atau 0137400323 (Abdullah)



No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE