Nuffnangs

Tuesday, December 28, 2010

Piala AFF Suzuki 2010 : Final kedua Malaysia vs Indonesia

HARIMAU MALAYA VS PANCARAN LASER VS GARUDA VS COLI JUPE

Malam ini adalah penentu kepada segalanya, malam untuk menangkis segala cercaan, tohmahan, cacian, makian, hinaan dan bermacam-macam "an" lagi.



Bermula dengan kutukan berkenaan dengan penggunaan cheat  laser yang dikatakan menjadi punca kekalahan Indonesia di Bukit Jalil tempohari, pengunaan dukun atau bomoh oleh pasukan Malaysia hinggalah kepada statement yang dikeluarkan oleh Julia Perez (Jupe) berkenaan dengan kemarahan beliau hingga sanggup menayangkan colinya untuk memerangkap pemain Malaysia, cukuplah wahai penyokong Indonesia, sedarlah bahawa permainan bolasepak adalah permainan berpasukan, bukan individu dan inilah yang menjadi tonggak kepada segala kecemerlangan pasukan Harimau Malaya ketika ini...

Pemain Malaysia takkan goyah dengan apa jua percubaan yang akan dilakukan oleh mu, penyokong Indonesia, jangan katakan coli, kalo diletakkan penanri bogel sekalipun, takkan tercabar ketabahan pemain-pemain kita...sama-samalah kita berdoa kepada tuhan agar kemenangan mutlak menjadi milik kita malam ini.
 
Walau laser ultraman dipancarkan, walau Garuda mengamuk dipadang, walau coli dilayangkan, walau apa2 lagi yang akan dilakukan oleh Indonesia, namun semangat perjuangan harmoni Harimau Malaya yang gagah tidak akan luntur...

Kepada semua pemain-pemain Malaysia, teguhkan imanmu, tetapkan pendirianmu, yakinkan dirimu bahawa Piala Suzuki ini akan dibawa pulang ke Malaysia malam ini....Hidup Malayan Tigers....Hidup Malaysia!

MALAYAN TIGERS WILL MAKE THE GARUDAS AS THEIR MEAL TONITE...!!!!!

3 comments:

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE