Nuffnangs

Thursday, August 12, 2010

Proton Waja Baru 2010?

Salam...


Semalam aku terbaca dalam weblog PaulTan mengatakan yang Proton Waja baru akan dikeluarkan x lama lagi..Kali ni Waja baru akan berwajah baru. Kalo korang nak tgk mcmana bentuk fizikalnya, korang tgklah sendiri kat bawah ni, tp aku x ble jamin yang wajahnya seperti itu, semua foto aku cilok dari website. 


Yang bawah ni pulak foto2 yang berjaya dirakam oleh papparazi malaysia di Penang.....







Amcam ok tak?  Mmg mengancam beb...tak dapat keta Mits Lancer Evo, dapat waja lancer evo jadilah kan.
Harga? Ntahlah, masih belum pasti lagi tp dgr khabar angin dlm lingkungan RM70k ke atas...eh ok le tu! 

Kepada korang yang daydreaming nak pakai Mits Lancer Evo...tunggulah kemunculan waja baru ni!

note : sumber dari Paultan dan kereta,info.

2 comments:

  1. fuhhh,,,waja bru nie sebiji cm krete idamanku mitsubishi lancer......knp rupe sme bt lh kelainan ckit kn...huhu...

    ReplyDelete
  2. tapi harga dia agak mahala jugak kan..kalo dlm RM60k ok jugak....

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE