Nuffnangs

Tuesday, June 15, 2010

Trafik Jam...Trafik Jam!!!!

Salam,
pagi ni aku ke JB agak awal dr biasa...pukul 6.30 aku dah gerak...sbb hari ni aku nak cuba lalu Jaln Skudai yg dulunya biasa aku lalu...tp sejak kebelakangan ni...member2 cakap jalan tu terlalu sesak. So kali ni aku nak tau le knp ble jadik macm tu kan. Sampai kat Jalan Skudai jam menunjukkan pkl 8...mmg dr Senai kita dah dpt tgk kenderaan mmg banyak menuju ke JB...sampai di simpang Taman Ungku Tun Aminah, jalan mula sesak...kenderaan dah mula slow rock jer...hehehe...jawabnya kenalah aku kali ni. Aku agak bernasib baik kerana kali ni aku gerak lbh awal...so jalan x jam teruk sangat...masih bergerak walaupun ada gak terhenti di depan Angsana... Aku tgk Polis Trafik sana sini ada...rajin plak diaorg nih....selalu hanya 2-3 orang jer yg jaga kat dpn Angsana tu... Sampai di exit ke Danga Bay...barulah aku tau...rupa2nya ada lencongan telah dibuat dan jalan terus ke Pusat Bandaraya telah ditutup...ceh aku ingatkan haper...x pe itukan semua utk pembangunan...lepas ni dpt jalan lagi besar dan luas...siap ada flyover lg. So, perjalanan aku kali ni x brp teruk...sbb aku sampai ke destinasi dlm pkl 8.30 mcm tu...dptlah jugak tmpt parking dkt dgn Mahkamah...cuaca pun agak mendung dgn angin yg agak kencang...nak hujan lebat...baik aku cpt masuk dlm bangunan,....Yang ni foto masa aku on the way balik ke Kluang...hujan lebat...jalan kat sebelah tu masih jugak jam...hahahaha...(ketawa jahat siot)

3 comments:

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE