Nuffnangs

Tuesday, June 29, 2010

KASUT BOLA PERTAMAKU!

Kasut bola pertamaku? hehehe...masa tu umur aku 13 tahun...sepasang kasut but getah yang ada stud kat bawah dia...sebelum tu mmg x pernah pakai kasut bola sbb masa wakil sekolah pada tahun 1986...pertandingan MSSD dan MSSJ (Johor)...mmg x diwajibkan memakai but bola...mmg x pernah kenal but la mas tu...kesian kan!

But getah tu  ayah aku yg belikan sbb masa tu semua budak dah mula pakai but bola...so sbb x mampu beli yg mahal..but bola getah pun jadilah...mmg kalo ikutkan trend skrg nih...budak sekolah rendah pun dah pakai Nike, Adidas dan but berjenama lain...malu gak nak pakai but getah tu kan...apo nak buek...orang miskin!

Korang kenal tak but getah tu...ala yang warnanya hitam dan ada line kuning mcm adidas tu....hahaha Predator F50 tu....nntilah kalo ada foto aku uploadkan kat sini...

Itulah kasut bola pertama aku....

4 comments:

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

Blog Archive

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE