Nuffnangs

Thursday, June 17, 2010

Entahlah...

Salam... kadang2 kan kita rasa cukup bengang satu hari tu...ntah kenapa perasaan tu akan dtg tiba2 jer...mebbe kita tension kot dgn satu2 perkara...tapi entahlah.... hari ni mmg aku rasa bengang sbb ada org hutang aku x bayar...dah le aku nak pakai duit la ni...dia ble wat tak tau jer...nak aku seligi jer kepala dia... Sabar....sabar...sabar...entahlah...aku wat entri ni nak lepaskan perasaan marah yg membuak-buak ni...korang tau tak...mcm volcano yg nak meletup...tgh mendidih jer... Harap2 Allah sw bukak lah haati dia utk bayar kan...ingat nak bawa anak2 gi Melaka esok...kalo dia byr hari ni...kurang le sikit beban...hehehe...anyway tunggulah entri aku lepas aku pg Melaka nnti...

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE