Nuffnangs

Tuesday, May 15, 2012

Geli Ketiak Aku

Hahahaha....memang geli ketiak kau skrg nih. Bukan sebab gatal atau ada kurap ker, tp x dapat tahan bila dengar citer lawak sorang mamat ni pg tadi.

Ada ke patut dia kata muka aku mcm Brad Pitt...kalo macam Tom Cruise tu ada logik juga. hahahaha....aku bukannya apa, kira banggalah bila orang kata muka aku mcm bintang filem kesayangan korang tu walaupun dah agak berkedut muka tp still macho and hensem kan...kan...kan

Actually bukan itu yang aku nak citer kat sini tp ada satu citer yang ntah betul ntah tidak sbb yg citer ni wife aku, so aku kena gak le percaya.Yang ni bukan citer lawak tp citer komedi seram ala2 nongkrong gitu. Lokasi di JB di satu taman yg paling elit kat sana. Ada satu rumah bungalow yg agak lama gak, kira pioneer kat situ. Mcm2 benda aneh berlaku kat situ, contohnya pemilik dia pernah nmpk lembaga berkepak yang besar di anjung rumahnya, lepas tu ada mata air yang sentiasa mengalir di laman rumah dia. Tiap2 senja burung2 akan berlegar dan turun di situ sambil menari-nari. Pergh dasat x citer nih. Tp yg bestnya pemilik  rumah ni langsung x takut walaupun pernah nmpk. Dia kata apa nak ditakutkan, kita ni kan khalifah Allah da n semua makhluk tu adalah ciptaaan Allah juga. Baca jer ayat2 suci, hilang lah dia. Mmg giler berani punya budak org ni. Hahaha...

Anyway, mmg betul pun apa yg dia cakap tu..korang fikirlah sendiri. Semuanya tu adalah datangnya daripada Allah jua. Tiada apa yang berlaku tanpa keizinan Dia. Aku actually tgh bosan, sbb merepek meraban ptg2 nih. Semoga kalin semua ceria ptg2 nih k...chow wassalam!

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE