Nuffnangs

Saturday, November 13, 2010

Malaysia vs China Sukan Asia 2010

Keputusannya memang amat mengecewakan semua peminat bolasepak di Malaysia. Malaysia tewas 3-0 dan semua gol telah dijaringkan pada separuh mas kedua.

Walaupun bermain hanya 8 orang ketika masa permainan berusia 80 min, setelah 3 pemain diberikan kad merah iaitu Mahali, Shafik Rahim dan Kunalan, Malaysia berjaya menyerap segala serangan China dan pada suatu ketika permainan seakan-akan seimbang, namun kudrat 9 orang pemain ketika itu tidak kekal setelah minit ke 60.

Namun, Malaysia telah diisytiharkan layak ke pusingan kedua setelah menjadi pasukan ke3 terbaik secara keseluruhan hasil kemenangan ke atas Kyrgystan tempohari.

Tahniah kepada pasukan Malaysia! Setelah menunggu selama 32 tahun, inilah masa terbaik untuk Malaysia memeperlihatkan watak mereka yang sebenar, Tapi dengan belenggu kecederaan kepada beberapa pemain utama dan halangan untuk bermain setelah diberikan kad merah, pasukan Malaysia pasti akan sedikit pincang!
Apa-apapun Malaysia Boleh...doakan kejayaan Malaysia...

2 comments:

  1. hahaha. seyes mmg geram dgn match ni. tp xp, kita kalah bkn x reti main. kurang org di padang & pihak lawan terlebih ambil kesempatan seolah2 'reff dibeli pihak lawan'. player msia main best je. congrats!

    ReplyDelete
  2. rasanya mcm nak hntr voodoo kat ref aust. tu...

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE