Nuffnangs

Monday, August 16, 2010

PUISI KANTOI CONTEST...VERSI TALAMKELADI.COM

Salam...aku saja jer nak join Aku Mencari Cinta - Puisi Kantoi The Contest...Tak tau ler kantoi ke tak, tapi rasa macam kantoi jer! Korang judge le sendiri puisi kantoi Talam ni :-


Tujuh Gunung tak ku kisah...
Tujuh Lautan Kubiarkan saja...(wat per nak kecohkan)
Panahan petir yang menyilaukan mata bak cahaya neon dikotaraya yang ternoda....
Apakah ertinya semua ini tanpa mu....
Apakah ertinya hidup ini tanpa mu...
Biarkan saja apa yang berlaku dikelilingmu...
Biarkan saja mak mertua lalu dibelakangmu...ada aku kisah!
Walau Badai datang menerpa....
Walau twister selaju 245 batu sejam menerjah diri....tak ku hiraukan...
Isteri menangis di sisi....
Suami meroyan meminta sesuap nasi...
Anak-anak bergelimpangan menahan kelaparan diri....
Semuanya ku biarkan saja....Demi FB!

Admin...Talam suka2 jer ni...kalo ada sesiapa yang terasa tu minta maafler banyak2 ye...ni sekadar puisi...

2 comments:

  1. aduhhh..ciannyer anak2 dier bergelimpangan tuh...ehehehhehee

    ReplyDelete
  2. wah! haha..ingatkan nak berperang...Hahaha.... cantik..demi fb ow? kah3

    ReplyDelete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE