Nuffnangs

Tuesday, June 1, 2010

Reunion Futsal 2009

Futsal X-STK Reunion 2009 @Reble Sports Planet Kg Paya Kluang 29th November 2009 from 9am to 11 am Foods And Drinks available...disediakan oleh brader Baha...pergh mengancam mee hoon dia. X-PDFC vs X-Harimau (most wanted match)...1 game je lah. team2 lauk....dll Organizer :- Anuar, Baha, Jepp, Fizy dll Pre-Order x-STK jc customised - kindly contact Anuar. Jersi telah dibuat oleh Mr Jol dr Jol Craft. Pada mula terima jersi tu aku rasa nak mengamuk sbb lain yg disuruh lain pulak jadinya tp setelah tunjuk kat member2, diaorg nampaknya suka dgn pattern tu. So...oklah x jadi hal. case closed!!! Spt yg dijanjikan, pkl 9 pg aku dan kengkawan dah terpacak kat reble...akhirnya dlm pkl 930 am, si Richard sampai dan buka gelanggang... Aku mengharapkan beberapa budak futsal dtg (dlm 10 org mcm tu) tp akhirnya yg dtg 5 org. Oklah gak drp x de kan. Team Harimau dibarisi oleh Aidil Bai, Suhaimi perut, Shah cikgu, Saiful Raul dan Md Nor...nampak jer mcm dah hilang tong gas oksigen tp main mcm lipas kudung lg diaorg ni. Team PdFC pula di barisi oleh Baha Tenaga, Rahim yem, Fizi Van Der Saar, Jepp Scholes dan aku sendiri. Ok jugak kami main tp kurang bernasib baik jer. Ada jugak 2 team lain yg join tp team2 ni kurang menonjol kerana dibarisi oleh pemain campuran berbilang usia...budak2 pun main. mau x kena belasah jer. Futsal match ni bukan untuk untuk mencari juara tp sekadar suka-suka untuk Re U budak2 batch aku yang dah lama lost contact dan nampaknya misi aku dan Baha berjaya. Aku sgt berharap agar acara spt ini dpt dibuat lg untuk meneruskan dan mengelakkan putusnya tali perkengkawanan kami tu. Lepas ni kami dah rancang utk satu lg RE U tp bukan futsal ye...tunggu!!!!

No comments:

Post a Comment

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE