Nuffnangs

Wednesday, June 16, 2010

Man vs Food....

Hi... Knp aku letak tajuk tu? hehehe...sbb aku mmg suka makan...tp satu jer kelemahan aku...korang nak tau tak...aku ada pantang sikit...aku pantang nampak makanan yg sedap2 nih...aku ni x cerewet le...bedal jer apa yg halal dan boleh dimakan... Tp satu jer yg aku kalah kalo pasal makan ni...aku x ble makan cokelat banyak2 le...apsal ek? Semalam my wifey...buat la kek coklat moist...pergh kalo tgk mmg meleleh air liur...niat dihati mmg nak makan banyak tp lepas makan sepotong...dah rasa x ble masuk...nak muntah pun ada...kata org Johor "muak"... Korang tgkle sendiri kek tu...korang setuju x ia nampak sgt menggiurkan...hehehe Mcmana nak masuk Man vs food nih...

2 comments:

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE