Nuffnangs

Sunday, December 2, 2012

Sayang Ungu

Assalamualaikum

Lama benar x melawat dan membuat entri kat blog ni. Sibuk betul 2-3 menjak ni dengan kerja-kerja yang hari-hari berlambak.

Korang tajuk entri dengan isi kat sini boleh jadi relevan x. Ntah aku pun tak tau. Aku minat sgt dengan lagu ni walaupun pada aku tajuk lagu nya tak sesuai dgn isinya. Ada ke orang nak berpisah dipanggil sayang lagi. Lagi2 yg nak break tu adalah sang lelaki. Nak break, break jelah. X payah panggil sayang dah. Haha...anyway tertarik sbb melodi nya dan suara Pascha yang agak unik.

Satu lagi lagu yang tiba-tiba aku suka adalah lagu Keris patih "Bila rasaku ini rasamu" yang aku rasakan juga agak unik dan best utk berkaraoke...huhu

-foto yg rasanya tiada kena mengena-


Cumanya kat sini, nak layan lagu, layan jelah tapi paling penting jangan lupa dan tinggalkan sembahyang tanpa sebarang keuzuran. Cinta kita pada insan jangalah berlebihan hinggakan melebihi cinta kita pada Allah sw dan RasulNya terutamanya Nabi Muhammad saw.

Semoga hidup kita ni sentiasa mendapat barakah daripadaNya dan janganlah putus berdoa kepadaNya walau dalam apajua situasi pun. Adakalanya, kita hanya berdoa ketika kita susah atau sedih saje dan ini jelas tidak betul. Berdoalah setiap masa dan Allah sw itu Maha mendengar setiap doa yang dibuat.

Wallahualam...semoga jumpa lagi di entri yg lain.

1 comment:

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE