Nuffnangs

Monday, July 16, 2012

Tips Nak Upkan Traffic Kat Blog

Lama dah aku dok berfikir macamana kan ramai blogger boleh dapat banyak betul traffic hari-hari. Nak kira rajin, aku ni boleh tahan gak rajinnya bw kat blog rakan2 yg lain. Tapi yang aku musykilkan kenapa bufferred meter aku dok macam tu juga. Tak de yang baru masuk. Yang ada masuk campaign meter, oklah ada juga kan.

Tolonglah aku...

Aku teringin gak nak rasa dapat cek dari nuffnang ka, atau perolehan dari penulisan blog ni. Tapi baru aku sedar yang agaknya sebab  aku dah lama tinggalkan blog ni sejak aku berjinak dengan FB (mukabuku) tulah...mebbe!!!Tak mustahil...possible!

Anyway aku nak belajarlah dari sesapa yang memang raja berblogging ni...ramai gak yang dah terkenal kan. Masuk tv, magazine, tabloid dan macam2 lagi. Tapi aku bukanlah naka glamour sangat pun. Aku rasa berblogging ada banyak faedahnya juga. Banyak informasi yang terkini bole diperolehi dari blog2 yang sedia ada.

Hahahaha....

Gelak sensorang je aku sebab geli hati mengenang kan apa yang aku merepek petang2 ni kan. Kalolah ada sesape yang baca blog aku tolonglah bagi tips nak upkan traffik dan dapatkan income yang berbaloi melalui blog. Tu jer...anyway tq in advance (orang kg aku cakap).


4 comments:

  1. selalu update blog, rajin2 blogwalking, share post kat social media, i.e. facebook, twitter, then baca tips kat internet, i.e. seo dan buat entri dengan gaya tersendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq atas tips yg diberikan..insyaAllah akan cuba seikhlas mungkin...

      Delete
  2. sama la...baru earning rm0.15 dari ntah bile ntah...hahhha, tapi nadiah tak rajin mane pun update blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerul, hahaha...adalah tu. Jadi ke nak sewa apartment tu...lupa lak nak update. Nnti abg long update ttg tu k.

      Delete

Dear Frens...Leave your comment here...Really Appreciate it!

MEE BANDUNG BATU PAHAT KUAH KACANG

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG
REMPAH SEGERA MEE BANDUNG

Bloggers Mengomel!!

QIBLAH DAN SHOLAT TIME ZONE